En fantastisk helg

Har haft en helt underbar helg. Fredagen bestod av jobb, vi hade disco. Gick hur bra som helst och ledarna är så duktiga, dom är GULD!
 
Lördagen blev de lite skoter och lek med Nikki. Robin överraskade mig med barnvakt, så Nikki for till Farmor och Farfar. Jag och Robin lagade 3-rätters, såg SOA. (En äckligt sjukt bra serie! Rekomenderar den), badade, Hade en helmysig kväll, Guld värt. Igår for vi till mamma och åt middag, hämtade mina längdskidor, städade och bara hade en mysig dag.
 
Idag har jag lämnat nikki på förskolan, åkt en sväng skidor och nu är det jobb hemifrån innan jag ska bege mig mot kontoret i eftermiddag. Sedan pmöte på Holken.
 
Robin är borta och jobbar i veckan, sjukt tråkigt. Men är tacksam att han inte har behövft vara borta mycket nu i höst.
 
Önskar er en fin dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0