Att vara tillbaka på jobbet.

Är inne på min tredje arbetsvecka och det är väldigt mycket kvällsjobb just nu som gäller. I veckan jobbar jag kväll mån-ons och sen även fredag & söndag kväll. Nästa vecka jobbar jag kväll mån-fre. Hinner inte träffa Robin och Nikki så mycket överhuvedtaget, känns riktigt tråkigt, men snart blir det mindre kvällsjobb som tur är.
 
Igår hann jag träffa Hanna en snabbis på en middag på subway och idag har jag blivit bjuden på lunch av mamma på lilla Marie. Sedan gick vi och kollade på tapeter. Nikki ska nämligen få tapeter i ett års present  av mamma, håkan & Melvin. Så nu kan vi äntligen tapetsera om där, jippi! Tog med mig lite tapetprover hem så får vi se vad som passar bäst.
 
Och tänkt att Nikki blir ett år på lördag, heeeelt galet! Våran lilla, stora tjej!
 
Annars flyter livet på. Over and out!
 
Bjuder på en gammal bild från när jag skulle åka hundsläde :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0