Hus

Igår ringde Moud med det underbara beskedet att hon har fått tag på en lägenhet så i Januari blir vi husägare. Är så lycklig, äntligen! 

Nu vill jag börja packa allt i kartonger, fast det är ju liiite tidigt än så det får vänta ett tag. Det kliar ju även i inredningsfingrarna.... Tur att jag hinner fylla år och att det blir julafton innan flytten så man kan önska sig grejer till huset.

I övrigt flyter livet på. Nikki växer och utvecklas dag för dag. Hon är så fin våran underbara Nikki!

I helgen for jag till Stockholm och överraskade Frida. Hon blev verkligen glad och det var skönt att komma iväg en helg för att vara med min underbara vän. När jag kom hem blev det kalas för Melvin som fyller 12, han är inte så liten längre, hehe :)

Idag händer det inte så mycket på dagen. Ikväll ska jag fara och klippa/färga håret. Känns riktigt skönt att frächa upp det. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0