Ett tag sen sist

Jag är sämst på att blogga nu för tiden...

Den senaste tiden har jag inte gjort så mycket alls. Hängt med vänner, ätit middag hos pappa och Eva, fixat i pysselrummet. Fick ett höj och sänkbart skrivbord av pappa, vilket är kanonbra! Har även varit på möta ang folkan, sitter med i interimsstyrelsen, vi gör allt vi kan för att rädda folkan! Ska på möte på fredag men några andra från styrelsen och prata med några från kommunen och politiker.

Igår var jag på jobbet och hade möte. Saknar jobbet, framförallt mina ledare och dom underbara barnen. Som tur är har jag min dansgrupp i Kåge.

Idag är det regn och rusk ute, dom det har varit ett tag tag nu, ibland har man tur att solen tittar fram. 

Idag kommer Hanna hit och vi ska planera halloweenfesten och snacka massa skit. Min fina bästie❤️

Nikki växer så det knakar! Hon kryper, klättrar, är överallt och är helt underbar. Våran älskade Nikki!
Trevlig onsdag på er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0