Feb. 20, 2013

Hallå! Det var ett tag sen jag skrev. Helgen bestod av skoter, grillning, middag på lillakina med johan och Tina :) har även hunnit bli dunderförkyld så har legat i feber och inte alls mått så bra. Idag mår jag bättre, känner mig piggare men är fortfarande slut i kroppen. Näsan rinner hela tiden, hostar då och då, även halsen gör ont. Så har bestämt mig att vara hemma från jobbet hela veckan. Är så less på vara sjuk!

I afton kommer Linnea och hälsar på, de ska bli så roligt! Var så länge sen sist:( blir att käka middag och snacka skit:)

Har just städat undan i köket, nu blir det att fixa med tvätten. Gäller att passa på medans jag har ork :) trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0