RASTLÖS

Idag hade jag tänkt vara ledig. Trots det så har jag jobbat endå, är så sjukt rastlös. Har även städat, tvättat och varit ute med Zera. Nu gör jag inget alls och jag är som sagt äckligt rastlös. Kanske borde pyssla lite? Sen laga någon mat och sedan försöka styra ihop något till ikväll.
 
Igår jobbade jag kväll och när jag kom hem begav jag mig till Johan och Tina. Nylle var även med :) Vi såg tv och snackade skit.
 
Något som är väldigt bra är att jag slapp jobba fredag natt och lördag dag, så då hinner jag träffa min älskling lite fler timmar, lycka! Blir att julpynta och julbaka på lördag dag sedan far vi in till stan och äter middag för att sedan gå och se den sista delen i twilight på bio, myspys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0