HELGEN

I fredags jobbade jag kväll. Jag & mina ledare for till Pite för att se show och äta buffé. Robin var världens bästa och hjälpte till och skjusade, han fick även följa och se såklart. En trevlig kväll. Lördagen kom och jag och Robin begav oss till stan för att fixa lite julklappar. Nu är det inte många som fattas. På kvällen hade pipens pub "halta hönan" öppet. Drog dit med hela byn, Sassa från IDOL var där och spelade. Dock slutade kvällen i katastrof när en av mina vänner blev misshandlad. Jag blir så jävla förbannad, hur kan man slå en annan människa? Hur tänkter man? Vad är ens problem? Jag hoppas verkligen att han som gjorde det får ett rejält straff och skadestånd och slutar dricka alkohol! Tänker på dig vännen och jag hoppas du är på bättringsvägen. Söndagen kom och det var mest en slappar dag. filmtittande, middag hos svärfars, lägga puzzel.
 
Måndag idag. Robin har farit till ume för att jobba, i tre veckor ska han vara där. Känns förjävligt. Den här veckan kommer vi ses lördagkväll. Men bättre än inget alls. Det blir en vecka med mycket kvällsjobb i veckan, känns inte överdrivet kul. Men nu är det sista rycket innan terminen ska börja avslutas.
 
Har ätit frukost och ska nu bege mig ut på en prommis med Zera i skogen. Vid lunch tid beger jag mig till Erika. Spenderar eftermiddagen där innan det är dags för kvällsjobb. När jag kommer hem blir det nog tv-tittande innan det är dags att sova. Detta är min 4 dag med huvudvärk, inte alls roligt.
 
Hoppas ni får en bra dag :)
 
Jag och älskling på halloween <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0