EN UNDERBAR HELG

Fredagen bestog av halloweenfest i Fäll som jag & Hanna hade ordnat, den blev så lyckad! Tack alla fina människor som delade kvällen med oss! Bilder kommer när jag fått tag i dom.
 
 
Lördagen bestog av mat på pipens med hela byn, haha. Sedan blev det promenad, tv-tittande och på kvällen kom Mia & Jonte hit. Vi såg nyaste Johan Falk och åt massa gott. Sedan kom söndagen och den bestog av soffhäng, promenad, middag hos Åsa & Nicklas, jobb på Holken och sedan godnatt.
 
Idag är det måndag och en ny vecka har börjat. Startade dagen med en prommis i skogen med Zera. Var för ett tag sen och åt lunch med Mia och nu ska jag bege mig till jobbet. När jag slutar ikväll beger jag mig till mamma för att hämta en kamera, snorkel och paket från new body. Men främst av allt för att träffa ena halvan av min fina familj.
 
Trevlig måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0