Stockholm

Mot Stockholm för Möte två timmar. Steg upp klockan sex i morse och är hemma i fäll vid ca 20.30. Inte motiverad alls, men peppar peppar. Det blir nog bra i slutändan.

I veckan vankas jobb, träffa Malin, baka till min födelsedag, fixa sista julklappen, på fredag är det kalas för familjen och släkten. Sen kommer även Frida hit, som jag längtar! På lördag fyller jag år och då börjar jag dagen med uppvisning sedan hem direkt och börja fixa inför temat "rock" fest. På söndag blir det att säga hejdå till min älskade Frida och sen är helgen över. Jag tror det kommer bli en kanonhelg. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: mia

var de inte fest hos dej nu till helgen?? :)

2012-12-02 @ 08:46:28
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se
Postat av: robin

jag sitter hemma å väntar på dig älskling <3 längtar till du kommer hem!

2012-12-02 @ 19:04:20
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0