NYÅRSAFTON

Det var ett tag sen jag skrev. Senaste tiden har jag hunnit få julledigt från jobbet, firat jul. Fick kanonpresenter som tex 2sparkar, murika, hår produkter från bed head, presentkort på Ingmar och hm, mm :) jag är riktigt nöjd! Jag har även julbakat, julpyntat och sånt där som hör julen till.

Just nu sitter jag i stugan i Tärnaby. Dom flesta är och kör skoter, men jag och några andra är kvar i stugan. Jag hade så gärna följt med, men min dunderförkylning som går in på min 3vecka nu vill inte ge sig. Hals som gör ont, snorar i sinne, öron som värker och en kropp som gör ont. Nu är det bara febern som ska komma krypande. Hoppas den kommer när vi kommit hem. Vill kunna fira nyår utan feber :)

Ikväll är tanken att vi ska äta buffé på hotellet och sen ha en underbart rolig kväll :) vill passa på att önska er alla ett gott nytt år :) får skriva en resumé sen om året :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

joovist kan vi gå pråmenad!! va bara hemmha så går de så fiimnt!!!! :D

2013-01-01 @ 02:51:14
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se
Postat av: mia

Micaaan, jag blir så besviken över din uppdatering!! jag har ju inget att läsa nu när jag är på jobbet!! ;)

2013-01-06 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0