CAN´T STOP MISSING YOU

Mötet igår gick mycket bättre än förväntan och vi är beviljade pengar för hela 2013, kanon! När jag landade igår begav jag mig direkt till Hanna & Rikke för att säga hej. Det var så härligt att träffa dom igen, kan inte förstå att det är en månad sen sist! Begav mig sedan hem för att spendera dom sista timmarna med min älskling. Han for imorse klockan fyra till umeå och kommer hem på fredag. Inte är det kul att ha honom borta, blir så tomt här hemma. Tur att jag har Zera och Tuzzi.
 
Som sagt är det fullt ös i helgen med födelsdagskalas och fest. Även nästkomande helg är planerad då det blir jobb lördag dag i umeå, julfirande med en del av släkten hos pappa. Det vankas julklappspelet, god mat och många skratt. Även söndag blir det hos pappa då vi firar jul med pappa, eva, thea, anders, bruce & bengt. Pappa & Eva far till Vietnamn i 3 veckor över jul, dom fuskmörtarna! Är inte alls avis.. hehe.
 
Inatt har jag sovit som en kratta. Har inte fått ihop många timmars sömn. Mitt huvud känns riktigt tungt. Är så less på att inte sova bra! Har prövat det mesta. Att inte äta på x antal timmar innan man ska sova, ha prövat träna, dricka varmt, inte se tv osv. Men inget värkar funka, vad är det som är fel!?

Trots ett huvud som gör ont hade jag endå tänkt göra något bra av denna dag. Tänkte börja baka lite inför helgen, är ju några sorter som ska göras så kan vara skönt att börja i tid. Sedan står en skogspromenad på schemat och även jobb.

Hoppas ni hade en bra första advent :)

Jag saknar dig varje minut du är borta, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0