JAG HOPPAS PÅ EN BÄTTRE EFTERMIDDAG

Mardrömmarna fortsätter. Inatt drömde jag om att jag var kidnappad och var tvungen komma på ett sätt att ta mig därifrån. Jag är så sjukt less på detta nu. Kan det bara sluta? Fick dessutom ett irriterat mail av en förälder om våra discon. Det är nämligen så att vi tar in max 60 stycken nu eftersom 100 barn är för mycket för oss att hantera, ljudnivån blir otroligt hög och vi får max vara 100stycken i lokalen pga brandrisken. Det är klart jag förstår hennes frustation, om man står och väntar och sen inte får komma in. Nu måste jag snabbt som attan komma på en bättre lösning, tips tar jag hjärtligt emot! Fick även ett mindre trevligt samtal imorse. Sen har jag så frukansvärt ont i magen att det känns som om jag ska spy. Bra start på dagen? Kunde ha varit bättre. Skulle beget mig till 360 för att köra core nu klockan 12 men jag ligger i smärta här i soffan. Ska ta lite ipren och sedan gå en prommis med Myran, då kanske det släpper. Idag är det jobb 13-20 och jag hoppas på att dagen blir bättre! Det kan väl inte annat än bli det?




Jag saknar dig Farmor. Saknar hur du kramar om mig och hur du luktar. Saknar hur du berättar dina historier för mig på ditt sätt som bara du kunde. Saknar hur du alltid skulle passa upp en med mat och fika. Saknar att kunna komma och hälsa på dig, du blev alltid så glad och man blev varm i hjärtat. Saknar ditt skratt. Jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0