HELGEN

Fredag; Städade och fixade, var med Thea och Bruce. På kvällen for jag & josse till carro. Där blev det tacos och skitsnack.

Lördag; For och kollade på Josse & Roberts nya lägenhet, käkade lunch med dom. Jag och Josse for till stan, drog en fika och snackade om livet. På kvällen kom Ida, Matte & Astrid och käkade middag. Det var riktigt trevligt!

Söndag; Begav mig till fäll (myran var också med) för att vara med Jocke och co. Kom hem vid 17 och lagade mat och sedan var det bara att bege sig till pappa för att hämta lite saker. På kvällen blev det NCIS.


Nu är jag på jobbet, ska göra klart breven, sisådär 300stycken. Är sjukt trött just nu! Men det blir nog bättre snart! Skulle börja om med träningen ikväll men min hals gör ont, kan det aldrig ge sig??? Hoppas starkt på att det blir bättre under dagen så kanske jag vågar träna imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0