HELGEN

Torsdag; Stan med Linnea och sedan kvällsjobb.

Fredag; For till Thea vid 10 och sedan begav vi oss till stan vid 12. Jag kom hem till boviken vid 17. Då blev det middag med min fina Ante och sedan myskväll

Lördag; Vi begav oss till Piteå för firmafest med Antes jobb. Hade en riktigt trevlig kväll förutom att det fanns två stycken jag skulle vilja slå ordentligt!

Idag; Vaknade 06.20 och kan inte somna om. Jag och ante går till frukosten som öppnar sju, sitter och pratar med dom andra. När badet öppnar så blir det bad och sedan begav vi oss hem. Har varit med Elina och sedan kom Jocke en stund. Ikväll åt jag och ante middag med Thomas och Jenny. Hämtade även upp Myran hos mamma. Nu är det soffläge ett stud innan det blir sängdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0