ÄNNU EN HELG HAR PASSERAT OCH EN NY VECKA BÖRJAR

Har haft en bra helg med jobb-spökläger, tjejfest, bilåkning, fällfors och söndagsmys ♥

Nu sitter jag på kontoret och funderar över hur jag ska fixa lite olika saker. Min hjärna går på högvarv och jag skulle behöva någon att bolla ideér med. Ibland känner man sig riktigt ensam på jobbet när man inte har någon i närheten som jobbar med samma sak, vi som jobbar som ungdomskonsulent är utspridda i hela landet. Tur att jag får träffa mina kollegor snart! På söndag far vi till Rom, jag längtar! Drar ner till Stockholm på fredag för att träffa min fina Frida under helgen innan flyget till Rom går.


Detta var bara början ♥


Drömde mardröm inatt igen, OM jag är less!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0