4 VECKOR, SJUKT LESS

I måndags kväll var jag och Ante förbi Sara och kollade på hennes nya hus, supermysigt var det! Det bjöds på världens godaste äppelpaj och massa prat. (Vi kommer alltid att finnas) Igår klippte jag mig, blev rött hår och lugg. Är nööööjd! Bild kommer senare. Efter jobbet for jag och Ante till Thomas och Jenny:)

Just nu sitter jag hemma med den förbannade förkylningen och ont i huvedet. Varför vill den aldrig ge sig? Min fjärde vecka nu.. BLÄ! Jag var hur peppad som helst på att börja om att träna på 360 nu när kortet inte är fryst längre! Men icket, dansade 4 timmar i söndags.. nu ångrar jag mig eftersom förkylningen blev värre. ÅHH! Jag orkar inte, jag vill inte! Menmen..

Ska fixa lite grejer och sedan bege mig till kontoret. Ikväll har jag min kågegrupp ♥



23 dagar kvar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0