WE ARE THE CHAMPIONS

Hej! Den här veckan har gått så sjukt fort! I måndags började jag kratta gården sen for jag till jobbet, sedan åt jag lunch med Jocke och var med han i någon timma innan jag återgick till jobbet. Tisdagen bestog av kontorsjobb sedan kom Elle, Julia & Amanda och vi for till bureå där jag skulle sitta under nålen! Det gick gallant, tog bara 10 min. Efter for vi till bergsbyn och åt glass! Igår var det såklart jobb som gällde sedan på kvällen kom Adam, Marielle och adams syster hit. Vi busade med hundarna och bara tig det lungt. Jag hann även färga mitt löshår :)

Om ca en timma kommer Mia hit. Då ska vi in till stan och äta lunch och gå en sväng på stan! Ikväll ska jag vara med Malin, hon ska färga min utväxt och sedan klippa till mitt löshår :)

Dags att hoppa in i duchen! Vi ses!

Tack för att ni höll mig sällskap ♥



Kommentarer
Postat av: Alexandersarah

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-09-19 @ 08:43:02
URL: http://alexandersarah.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0