LÖRDAG

Igår hade jag en kanonfredag! Först var det ju rundan och så städade jag. For till Thea, vi var ute hela dagen, vi åt lunch, byggde ihop en hängmatta, gick promenad med hundarna och Bruce, tränade lite agility med myran. Jag for därifrån vid 15. Körde direkt till mamma för att hämta lite grejer sen for jag förbi Jenny och sa hej! Följde henne till solbacken, träffade även Elina :) For hem, fixade mig och när ante kom hem begav vi oss till tatung för att äta med folket! Efter maten såg vi pirates 4, den var helt klart sevärd :) Kom hem vid 24. Slocknade direkt. Nu sitter jag här, har varit ute och cyklat med myran. Ska fara och handla strax. Ikväll kommer Mia & Jonte hit. Vi ska grilla och bara chilla! Tror att lördagen blir minst lika bra som fredagen!

Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0