FRIDAY IM IN LOVE

Älskade fredag! Sitter hemma just nu och svarar på lite mail. Klockan 11 ska jag och ante vara i sandfors för att äta lunch hos han morfar :) Efter det far jag till jobbet, möter upp carro en snabbis. Sedan beger jag och Ante oss till Linus och Erika för att äta där och fira plogen. Jag kommer under kvällen bege mig till Angelica för att vara med alla brudar där. Alla kommer att vara hos Linus och Erika =) Tycker det låter som en kanon fredag! Hoppas ni får en fin fredag!



Me and Carro ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you :)

2011-05-28 @ 15:09:54
Postat av: Mia

Tack mican, jag finns här för dej med! <3

2011-05-29 @ 12:25:31
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0