ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

Den här helgen har varit så sjukt rolig! Kan inte alla helger bli så!? Hehe! Igår grillade vi med Mia & Jonte, spelade spel, tjejerna mot killarna. Vi vann en gång var, när blir det revanch? Dessutom skrattade jag så mycket att jag inte kunde andas för ett tag, men det var det värt! Tack Mia & Jonte för en kanonlördag!! När gör vi om det? :)

Söndag. Vad händer idag? Har cyklat rundan med myran och nu har jag inga planer alls. Jag & Myran far dit vinden tar oss, hehe.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mia

var hur skoj som hellst! vi får helt enkelt styra ngt ngn fler helg framöver tycker jag :D

2011-05-23 @ 13:01:08
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0