FULL RULLE FISKBULLE

Torsdag; Jobbade till 15 och sedan var jag med Elle hela kvällen. Vi spenderade kvällen i byske och stan :)


 

Fredag; Midsommarfirandet började först hos Thea och Anders i fråstkåge sedan begav jag & ante oss till drängs och sedan avslutade vi kvällen i fäll som började så bra, men slutade mindra bra..

 

Lördag; I lördags var jag och ante på midsommartravet och träffade lite folk.

 

Söndag; Firade tompen och åt middag på nordanå. Avslutade kvällen med film.

 

Idag; Jobbat till 15, solbacken, middag och kom för ett tag hem från fäll. Det var bad och film som stog på schemat. Nu är det nog dags att säga godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mia

nej precis! de glömde jag skriva dit :)!

2011-06-28 @ 08:19:54
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0