VECKAN

Ikväll har jag städat, fixat/rensat garderoben, varit med Malin, dansat dansmatta. Nu sitter jag här och undrar hur ja ska fördriva tiden, kanske ett avsnitt av glee och en apelsin? Får nog bli så. Är inte trött för fem öre.. sjukt irriterade.

Veckan ser ut såhär.
Imorn på dagen ska jag vara med Malin och kvällen blir det Melvin, Line & Lucas. Onsdag på dagen får vi se vad som händer och på kvällen blir det madrass/pulka åkning med lite folk. Torsdag? Fredag beger jag, tina & robin oss till Jokkmokk för att hälsa på Patrik. Spenderar helgen där och återkommer söndag. Sen på måndag börajar allvaret om med jobb.


En bild på löva, nylle, jocke, jag & Malin.
Fällforstiderna i mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0