STOCKHOLM OCH JUNISGRUPPER

I fredagskväll begav jag mig till stockholm. Var lite krångel att hitta till hotellet.. men med lite hjälpa av Ante så fixade det sig :) Blev en bra lärdag med teaterkomitén! Kom fram till många bra beslut. Igår spenderade jag dagen med min fina Frida! ♥ Helt underbart! Vi var inte tysta i många minuter!


Idag börjar alla junisgrupper om på jobbet. Så nu blir det nog ganska mycket kvällar framöver. Jag hoppas att det kommer många barn så jag inte behöver värva så otroligt mycket. SNÄLLA SÄG ATT DE KOMMER MASSOR MED BARN I VECKAN!!!!!!!!! Ni kan väl hålla en tumme för mig? =)

Börjar vid 12 och jobbar till 19. Sen beger jag mig till Elina för att umgås med henne. Var aldeles för länge sen vi sågs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0