FÖRDRIVER TIDEN

Sitter här och gör ingenting. Har varit ute med myran och ätit frukost. Börjar 12 idag, skönt. Men frågan är hur jag ska fördriva tiden.. kanske ska pyssla lite. Vi får se. Plocka undan vore också en bra grej att göra, och vika tvätt.

Igår hade jag möte med mina chefer. Det var ett bra möte! Men det är mycket på jobbet just nu som måste fixas. En bra grej är att jag förhoppningsvis ska få köpa in nya möbler till kontoret och göra om. Det behövs verkligen! :) Jag har redan en bild i Skallen av hur det ska se ut, med soffa, bord, hyllor osv :)

Nu är helgen färdig planerad:) Fredag blir det Mia & Malin på kvällen. Lördag går jag på stan med Malin och på kvällen är de som sagt middag hos josse & robert. söndag ska jag nog vara med robin :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0