EN OTURS EFTERMIDDAG

Har ätit frukost, duchat och ska strax bege mig mot jobbet. Har möte idag med EP & Runo. Vi har massa saker vi måste prata igenom och jag hoppas att problemen vi stöter på kommer att lösa sig. Blir en kort dag idag. Efter mötet ska jag hem till myran.

Måste berätta om oturs eftermiddagen igår. Det börjar med att jag ska till frasses och där möter jag elina & co :) Jag sätter mig med dom och pratar på. 16.05 går jag tillbaka till jobbet. Då har Thomas farit (jag trodde att han skulle vra kvar till 17, för han hade inte sagt ngt om att sluta tidigare) och jag hade inte på mig mina nycklar, så då har han låst in mina. Så grupperna kan inte köra det dom ska. Ante kommer förbi utan resultat av den andra bilnyckel, för den har jag såklart i min väska på kontoret. Vi far och beställer våran soffa och jag försöker ringa thomas, inget svar. Vi far förbi honom, ingen hemma. Då far vi till Skelleftehamn, till Runo och hämtar nycklar. Då börjar merchan krångla och få gashäng, vi stannar i bergsbyn.. dock utan resultat att fixa det. Så det var bara börja puttra fram på tomgången till stan. Allt löste sig tillslut :) Ante for till pappa och fixade bilen.

Men kan lova att båda var lite less i slutet av kvällen.

Det som var bra var att vi fick äntligen beställa våran nya soffa :) Längtar så! I början av Mars skulle den komma. Drygt att det är så lång väntetid. Sen kom matte & thomas förbi igår kväll också.

Nä, dags att borsta gaddarna och fara till jobbet!


Kommentarer
Postat av: mia

tack miccimuus :D! hejjaa dej oxå^^!!

2011-01-25 @ 14:07:46
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0