BINGO

"Satan så lik bingo han är" tänker jag för mig själv när jag och ante nästan har passerat bokia. "hej! Hur mår ni" säger den snubbe som står utanför. Mina tankar passerar och förhelvette det är ju Bingo! "Jotack, bra" säger jag och ante. "Vill ni köpa min bok? Den är hur bra som helst!" "nja.. vad handlar den om?" Frågar jag. "Vi gör såhär, jag ställer dig fem frågor och svarar du rätt på 3 av dom så lovar jag att den här boken är något för dig" Frågorna börjar ställas, det blir inte fem utan 7, svarar rätt på alla. Tvekar lite lätt och helt plötsligt säger ante "jag köper den" Vi går in på bokia, bingo skriver i boken och sedan tar vi även ett kort och småpratar med honom.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Bingo. Jag har alltid sett honom som en snuskgubbe. Flickfotograf och sliskig. Men nu när jag träffade honom var han hur trevlig som helst (ja, de är väl klart att han överdriver lite också) och jag blev förvånad. Trodde han skulle vara dryg. Men jag håller nog kvar med min åsikt att jag inte tycker om att han fotar massa nakna tjejer..  Vad tycker ni om Bingo?

Jag ser fram emot att läsa hans bok. Kanske ändrar uppfattning eller håller kvar mina fördommar. Får väl uppdatera er eftersom ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0