TRÄNING OCH JOBB

Godmorgon! Har varit ute på morgonpromenad med Myran. Helt underbart skönt är det ute! Ska snart ta mig något att äta. Klockan halv ett ska jag befinna mig på 360 för ett pass box, direkt efter det blir det zumba! Sen hem och duscha och sen är det bara att köra till jobbet och hämta upp alla saker jag ska ha med mig till discot och amanda och ela som ska med till kåge. Hur ser eran kväll ut?

Som sagt dags att äta något för att sedan göra lite nytta innan jag ska vidare för att träna. Måste köpa nytt träningskort också, hejdå 4680spänn (FY SATAN SÅ DYRT DET ÄR!) Tack mamma för bidraget till mitt kort, du är guld (pappa, det är nu du ska få dåligt samvete och också bidra med en del ;)

bjuder på en gammal goding :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0