TORSDAG

Hejhopp! Igår jobbade jag hemifrån och sedan for jag till stan för att fika med Linnea, Jenny, Milly & Sara. Vi gick även en runda på stan och kollade läget. Kvällen bestog av soffläge och NCIS med Ante♥

Idag är det torsdag och just nu sitter jag på kontoret. Har fixat lite pappersarbete så nu förtjänar jag en rast! Tack för att ni svarade om vågtången! Blir nog att köpa en sån i helgen! På tal om helgen. Imorgon blir det jobb, sen kanske ett zumba pass (står som reserv just nu) förhoppningsvis det blir middag hos carro & jonte, annars vet jag inte. Lördag blir det träning på dagen, zumba och box. På kvällen jobbar jag, disco i kåge. Jag avslutar helgen med att vara med josse :)

Ikväll blir det att köra zumba för första gången! Har mycket höga förväntningar på det! Alla säger ju att det är hur kul som helst! Så jag hoppas verkligen att det är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0