TISDAG

Tisdagen har bestått av jobb. Fick finbesök av båda Elinorna ♥ Sedan var det träning med Marie, spinning 1h. Lovar att det känns nu. Är helt slut! Det var ett bra pass, men jag tycker tiden går så sjuuuukt sakta när det är spinning. Det är rätt så tråkigt.. Imorn är det vilodag och på torsdag är det aeromix :) Skönt att ha kommit igång med 3ggr/veckan igen.

ÅHNEJ! Skulle boka zumbapass nyss för nästa vecka, det börjar den 22 och det står FULLBOKAT, blir så ledsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var tydligen många som hade sett fram emot det... Jag som sett fram emot det så sjukt länge! Får hoppas att det är några som hoppar av det så jag och marie får plats;) KOM IGEN, GE OSS PLATS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så dutti Micaan :,)!!



dålig uppdatering senaste dagarna , kom igeen nu! jag måste ha ngt att läsa på jobbet förstår du ;) haha!

2011-02-17 @ 12:31:05
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0