THIS IS IT

Skulle verkligen behöva en hårddisk just NU. Måste få över alla bilder innan dom är borta.. Någon som vill ge mig en? Har väl sisådär lver 5000bilder som jag måste rädda!

Igår var en lugn dag. Jobbade till 13. Sen for jag hem, pysslade, myran, fixade lite hemma, tvättade. Ante kom hem vid halv åtta och då åt vi middag, såg lite NCIS sen somande vi vid tiotiden. Alltså tio, vad händer!? Hititls idag har jag varit ute med myran, eldat, städat toan, haft peeling och ansiktsmask. Kan lova att min hy är babylen! Nu sitter jag här och gör inte mycket alls. Vid 15 tiden kommer min älskade lillebror hit. Får se vad vi ska hitta på, kanske blir det ut i det fina vädret en sväng. Imorgon jobbar jag, foto med dom ledarna som vill. Tror det blir kanonbra och roligt! Hoppas det är lite varmare och sol bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0