PROPPAD DAG

Proppad dag idag! Först var jag hos tandis. Finns det något värre? Går mycket hellre till docktorn 5ggr i veckan än far till tandis! Sedan bar det iväg till sjungande för att ha teater med en åk 1. Tillbaka till kontoret med mijontons pappersarbete. Hinner inte klart idag, så får fortsätta imorgon. Ska strax ha min dansgrupp sedan blir det möte med mina ledare och sedan blir det ett boxpass klockan åtta med Marie! Avslutar min kväll genom att spendera lite kvalitetstid med Ante. Antar att jag kommer att dö i soffan ikväll. Den här dagen har avrit kaos! Men på ett bra sätt!


Ibland känns ens mål omöjliga att nå och ibland vill man inte kämpa mer.




Kommentarer
Postat av: Mia

i know that feeling, men bara bita ihop och komma igen. du klarar det! :)

2011-02-14 @ 23:27:46
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0