PLANERING

Upptäckte just att det står LEDIG i min kallender idag. Varför sitter jag på kontoret nu? Upptäckte dessutom att jag är uppbokad rätt många helger framöver;

vecka 8 lördag kåge disco.
vecka 9 fredag hemligt uppdrag, lördag och söndag ledig.
vecka 10 slutar 15 fredag och far direkt till Tina och stannar i Umeå hela helgen ♥.
vecka 11 jobbar fredag, lördag och söndag.
vecka 12 jobbar jag lördag i vännesby, distriktsårsmöte.
vecka 13 jobbar söndag, hundspann med ledare
vecka 14 jobbar jag fredag och lördag kväll, disco
vecka 15 är jag ledig en HEL helg! Fredag lördag söndag.
vecka 16 är jag förhoppningsvis ledig
vecka 17 är det teaterfestivalen i stockholm = jobb fredag-söndagnatt
Sen börjar det lugna ner sig ;)

Tur att jag har en amlenacka, skulle aldrig komma ihåg allt annars. Jag börjar bli smått cenil utan min almenacka har jag upptäckt på senare dagar..

Nä, nu ska jag fixa det sista pappersjobben sen ska jag fara hem, gå ut med myran, fixa hemma, fixa mig och sen är det middag hos Carro och Jonte. Tror det blir en kanonfredag!

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0