OTUR ÄR BARA FÖRNAMNET

Dagen började kanonbra! Två träningspass var avklarade, jag for hem, duchade och åt. När jag ska fara till jobbet för att hämta discogrejerna upptäcker jag att mina jobbnycklar är bort PANIK, letar och letar! Finner dom ej. Så ringer till Thomas och frågar om ja får låna hans, far dit och kör sedan till jobbet. Amanda kommer och vi packar i allt. Hämtar upp Ela och lämnar igen nycklarna till Thomas. Kör mot kåge, när vi väl kommer till dörren inser jag att nykeln till holken är hemma, kör tjejerna till ica för att hämta ut drickor och kör hem för att hämta nyckeln. När vi äntligen har börjat packa upp alla grejer och ska gå och fixa musiken upptäcker jag och elina att all ljudutrustingen inte är där den ska vara och inget var ihopkopplat, så det var bara att fara till ersmark och hämta elinas stero för att vi ska kunna få musik då kommer jag på att vi glömde ta skivor från stan så vi fick nöja oss med 2 melodifestivalskivor. Till råga på allt så kom det jättelite barn. Skitkväll!

Nu sitter jag hemma och har sjuuuuukt tråkigt. Är pigg och vill göra något. Men ingen värkar vilja göra något med mig. Så får sitta här och försöka fördriva lite tid..

Funderar vad jag ska göra imorgon. Först var det tänkt att jag skulle vara med Josse, men det vart inställt. Linnea vill att jag ska komma & åka bräda, men de känndes drygt att fara tid. Malin hade fullt upp och så tänkte jag hälsa på Jenny men hon är i Boliden. Kanske ska fara in till stan en sväng och fixa årskort på 360 samt fara på MUS och köpa ny face cool balm? Ärch, får se vad som händer. Ni vet vars ni når mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0