DAGENS BILDER

En bild på din vardag

Jag spenderar tiden på jobbet med dessa underbara ledare! Är som sagt, jobb, kompisar, tränig, ante.

Du och någon klasskompis

Eftersom jag inte går skola får det bli en bild på detta; Jag & elina ska fixa vatten ut från stugan när vi skulle ha läger. Anledning till att Elina får vara med är att jag & hon spenderar rätt så mycket tid tillsammans på jobbet och hon ska ha praktik hos mig i 7 veckor ;) IM THE BOSS ELLEBELLEBI ♥

En bild som påminner dig om gamla tider


Jag, Jocke & Malin. Behöver jag ens förklara? 24/7!

En person som du vill vara med

Frida! Min själsfrände ♥

En ful bild på dig själv

Tina får dela äran att vara med på denna bild när det var hennes idé, gillar dubbelhakan, mums!

En ovanlig bild

Island. Skulle väl inte säga att detta är så vanligt fenomen hemma?;)

En bild på din fritid



Ante lever jag tillsammans med, myran är en del av familjen och sen spenderar jag tid med mina vänner:)

En person som är snygg

Skulle döda för hennes kropp!

En bild på dina närmaste
Har ingen bild där alla är samlade, men ni vet vilka ni är ♥

En person som alltid ställer upp för dig

Josse ♥

En bild på en tid du saknar

Ida!

En bild från i sommras

Midsommar. Kubb, killarna mot tjejerna.

En bild som gör dig glad

Emmy, Jag & Frida. Den sommardagen var perfekt!


En person som alltid gör dig glad

Lillebror!

Någon/några du alltid har roligt med



Elina, Julia, Amanda & alla andra vänner. Sista bilden är från fällfors, har alltid roligt med dom!

En bild som du alltid skrattar åt

Jag & Malin! HAHAHAHH=) lill♥

En tokig bild

Melle klätrade själv upp och fastnade! hehe :)

Den nyaste bilden på dig själv

toapose @ jokkmokk

Någon du aldrig kommer släppa taget om!
Alla mina nära och kära, ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0