MÅNDAG

Sådär! Då har jag fixat dvd-hyllerna, synd bara att inte alla filmer rymms. Får kanske köpa en till när jag ska på IKEA ;) Ska äta lite lunch, gå en prommis med myran och sedan fara till jobbet. Jobbar kväll och sen blir det att träna på 360 med Erika, först 55min zumba och 55 min box. Tror att det blir kanon bra!

Såg just en liten snutt av filmen "sjöbottsand 03" Det är grejer det! En film som Marie gjorde när jag, marie, marre, ida och sandra var i hennes stuga. Har suttit och skrattat hur mycket  som helst! alltid roligt att se från förr. Tänk att det är 8 år sen! Vi var kring 14 år. Galet kul!

Nä, dags att äta, sen fara till jobbet som sagt! Ha en bra måndag och ta hand om er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0