FÖRHOPPNINGSVIS GÅR DET ÅT RÄTT HÅLL NU

Det är bättre nu. Dock sjukt mycket på jobbet och det är därför jag blir lite off och funderar om jag orkar. Ska fixa det ena med det andra, hej & hå. Ibland måste jag få stanna upp, klaga lite för att sen komma tillbaka. Förhoppningsvis är det på bättrningsvägen av allt jag måste göra. Vi får se vad framtiden har att ge.

Idag har jag jobbat förmiddag. Har hunnit gå på stan med Elina. Jag kom hem med nya träningskor, dansbyxer, 2 leggings och ett linne. Nu är det färdighanldat för den här månaden (kan iaf försöka) Efter ha gått på stan en sväng for jag och tränade core med Marie. Skämtar inte att det var jobbigt, satan så träningsvärk jag kommer ha imorgon. Men det var ett bra pass. Nu ska jag lägga in bilderna från helgen och sedan stöka på lite. Laga mat och vänta på ante och ikväll blir det att fara och dansa med marie, vi kör dubbelt upp idag!

Bjuder på denna charmiga bild på mig och mina syskon ;)

Melvin, Thea & Jag. -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0