EN UPPDATERING FÖR DIG MIA

Hejhopp! Mia tycker jag är dålig på uppdatera så här kommer en uppdatering endast för dig mia ;)

Just nu sitter jag på jobbet. Har inte allt för mycket att göra som ni kanske förstår. Hatar sånt. Vill ha mycket att göra så tiden går fort. Fast om jag skulle tänka effter så har jag saker att göra (läs tråkiga saker) som tex städa och rensa ut bland alla papper... kanske får bli det? Senare under dagen kommer ElinaJ att komma hit och hämta grejer för hennes projektarbete som är imorn JUNIS DISCO och vid 15 tiden kommer ElinaW hit. (jobbit att känna två elinor... någon av er kanske ska byta namn så jag får lite lättare vardagsproblem;) ♥) Sedan ska jag hem, äta mat med ante och fara och träna lite aeromix med Marie.

Imorgon är det fredag och det innebär helg för dom flesta, inte för mig! Disco imorgon kväll och dans för ledarna på lördag. Söndag är jag ledig och då ska jag vara med Mallanbrallan!



Jag är fortfarande förkrossad över zumban. Man kan inte ens boka reservplats. LIVET RASAR.. kanske inte, men nästan!!! Nästa vecka ska jag vara först på boka plats! De vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: mia

åhh, jag känner mej hedraad :]!!! hihi

2011-02-17 @ 12:49:01
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0