EFTER EN ROLIG HELG ÄR DET EN MÅNDAG PÅ KONTORET

Jag har haft en rolig helg. I fredags och lärdags jobbade jag. Kan lova att jag var död på lördag efter ca sex timmars dans. Efter dansen for jag till löva och åt med han och ante :) Sen for jag hem och fixade mig och sedan tillbaka till Löva där alla skulle festa. Hade riktigt kul! vart många roliga samtal! Igår var jag först med Malin och pysslade. På kvällen var jag med Ante, vi for och såg bio, den nya i 3D. Den var helt okej! Ganska coolt med 3D men endå jobbigt att behöva ha glasögon på sig.. hehe.

Nu sitter jag på kontoret. Om fem min ska jag dra igång min dansgrupp. Blir årsmöte och sedan börja med dansen. Har skickat in 51 nya medlemmar till förbundet idag! Säger bara YES!

Slutar klockan 19 och då ska jag hem och äta med min Ante. Sen blir det nog att se lite NCIS. Igår såg vi ut S04, det är så sjuuuukt spännande just nu! Jag har beställt hem S05 & 06. Men kan inte vänta tills den kommer så var tvungen fixa dom första 4 avsnitten av S05 ;)

Jag älskar dig Ante. Tack för att du är du och alltid finns.

Jag vill alltid vara din. Idag, imorgon, förevigt.



Kommentarer
Postat av: Jag älskar dig också!

Du är de finaste jag har, älskar dig. Din för evigt!

2011-02-22 @ 19:57:57
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0