WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO

Fredagen spenderade jag med Malin! Vi skrattade så vi grät, åt marängswich, såg idol och pratade om massa saker. Vi har inte varit med varandra på två månader så jag kan lova att vi hade mycket att ta igen :) Love you!

 

Igår var jag på begravning sedan jobbade jag, var haloweendisco på holken. Sedan for jag till Thomas och Jenny på deras halloween fest. Jag & Ante for hem vid 00. Nu sitter jag här vid datorn och inte gör så överdriv mycket.. Ska på streetdance idag, hoppas det är kul! Sen blir det middag hos mamma & håkan eftersom Melle har fyllt 9 år!

 

Imorn beger jag mig till lule med elina, amanda & julia ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0