JAG HINNER INTE MED

Godmorgon. En ny dag. Tänkte vara på jobbet redan vid 8, men när det inte fanns något varmvatten i duschen så valde jag att jobba hemifrån. Det är iskallt här hemma. Måste gå och hämta tjocksockar snart så inte tårna fryser bort! Ikväll får vi se vad som händer. Imorgon och söndag är det jobb som gäller, i piteå. Vi (ledarna, jag & sara)ska bo i stugor på piteåhavsbad! Tror att det kommer bli kanonbra!!

Igår när jag och Elina var och kollade på resor så fanns det en resa på söndag, lite taggad jag vart att fara. Men vi övervägde att inte fara eftersom jag måste söka ledigt, Elina & Lina har mycket i skolan. Så det var lite synd. Det får bli till våren istället, då hinner vi spara ihop mer pengar också. Kanonbra!

Vet ni? Igår insåg jag hur fort livet har passerat mig.. var det inte nyss jag var 8 år? Pendlade mellan mamma och pappa och blev buren från bilen när man hade somnat? Var det inte nyss jag var 15, hade tonnårsproblem och tog dagen som den kom? Och var det inte jag och Ante blev tillsammans? I januari har vi varit tillsammans 2½ år. Vi har redan hunnit flytta två gånger, varit utomlands två gånger, förlovat oss, köpt hus... Tiden går för fort och jag hinner inte riktigt med.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0