LISTA

Är: Stolt över mig själv.
Ger intryck av att vara: Glad & Sprallig.
Mår: Toppen.
Ska: Pyssla.
Har: Ätit frukost och varit ute med myran.
Bör: Borsta tänderna.
Kan: Allt om jag bara vill.
Vill ha: Utlandsresa.
Skulle vilja: ha nya träningskor.
Drömmer om: massa saker, just nu har jag ett mål i sikte.
Längtar till: Utlandet, när huset blir mer färdigt.
Fasar inför: Inget just nu.
Bryr mig om: Alla som betyder något för mig.
Trivs med: Ante, min familj och mina underbara vänner.
Bor i: Boviken. I ett rött hus tillsammans med Ante och vårn hund Myran :)
Dricker gärna: Kvick Päron.
Lyssnar ofta på: Musik.
Är arg på: Ingen =)
Är stolt över: Mig själv.
Är rädd för: Mörker!
Äter: Mat som är god!
Dansar: Ofta!
Lever: En dag i taget:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0