HERE WE COMES

Det har varit en lugn och skön helg. I prencip inte gjort något. Fredagen var jag hemma, lördag for jag robin line lucas och melvin till leos lekland och på kvällen var jag och ante med Adam och Marielle och igår pysslade jag med marielle på dagen och sen for jag och ante och firade kicki.

Idag har jag och ante varit på skroten, det var välbehövligt vill jag lova! Skönt att de börjar gå framåt i allt som har med huset att göra. Vi har även hunnit handla, nu är ante i garaget och ska ta ett lass därifrån, sen ska jag till jobbet. Det är bowling ikväll med ledarna, vem vinner!?


I veckan ska jag börja träna med Marie på 360. Jag känner mig peppad! Detta kort är från när vi gick i 8 eller 9.
Sockersöta ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

haha de ska du inte behöva göra, men taack endå :)!!



ja vist är hon sööt :,D!!

2010-10-04 @ 12:16:32
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha det där kortet var ju inte igår som det togs :P Tänk vilket underbart liv vi hade då, inga vuxna beslut att fatta :P Men dock hade vi ju våra problem :P men vilka tider vi hade =)

2010-10-05 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0