FULLT UPP!

I fredags tränade jag spinning med marie sedan var de jobb för hela slanten till 23.00, hämtade upp ante och for sedan hem och sov. Lördag jobbade jag från 10-17, körde direlt till nicke och alex och åt med med dom och ante, vi var där till ca 22 och då körde vi till kåge för att bada badtunna med då glömde ante att ta med våra så de var bara att fara hem och hämta men då somnade jag i soffan!? Och jag mådde så fruktansvärt illa att jag grät!? Så det blev ingen badtunna för mig, hämtade upp dom på natten och sedan blev det söndag. var med josse på dagen, städade och sedan kom Mamma, Håkan & Melvin på middag. Haft en lung helg ännu en gång.

Idag ska jag städa, tvätta, diska, hämta min mp3 i byske, packa, promenad med myran, jobba, middag i kåge & så hade jag tänkt träna en sväng på 360, men får se om jag hinner det. Far ju till gbg ikväll på konsulentsamling och kommer hem torsdag natt. Om jag är peppad? NEJ!

Jag har tagit ut min percing i läppen nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0