EN NY VECKA

Jag har verkligen haft en kanonhelg. Inte haft något planerat, bara gjort saker som jag velat. I fredags tog jag hand om tosca och sedan kom Mia och var med mig och ante när hon hade slutat. Lördagen kom Melvin så jag och ante spelade buzz, såg film och mycket annat med honom, han sovde tills här tills igår. Vi skjusade hem han till mamma och sedan begav vi oss till Putte och Monica för att hälsa på. När vi hade varit där ett tag for vi till Ida & Stene och sa hej och kollade på deras hus :) Sen vart det kalas hos tobbe. Jag och ante avslutade kvällen med att fara på coop och köpa lampor och på ica för att handla grejer till allt bak. Idag har jag städat och bakat. Börjar 15.00 idag :) Ska hinna träna med Marie vid 17 tiden :) Sen är det bakning med ledarna ikväll =)

Hoppas ni också har haft en bra helg och att eran måndag började bra :)


Kommentarer
Postat av: Julia

tack :) saknar dig=)<3

2010-10-19 @ 14:56:29
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

ja det måste vi!:)

2010-10-19 @ 16:00:29
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0