ARLANDA

 

Sitter på arlanda och väntar på planet hem, det går 22.40. Lite trist att vänta så himla länge... men man har inte så mycket till val. Har haft det bra i GBG med alla trevliga arbetskompisar. Mycket diskution och skratt, en av dom bästa konsulentsamlingarna.

Imorn ska jag förbi en sväng på jobbet och sedan ska jag träna med Marie sen får vi se vad som händer restan av helgen. Har faktiskt inget planerat!? Hoppas det händer något roligt och spontant.

Det har snöat hemma idag och jag missade det! Tragiskt.. men nu börjar allvaret med att skotta och allt sånt.. vi får väl se hur det går, haha.



Dags för madrassåkning snart då!


Kommentarer
Postat av: Julia

jo jag med, jag vill verligen tillbaka! <3

2010-10-15 @ 08:46:06
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0