VEM; VAR; NÄR; HUR

Vad irriterar du dig på?
När folk inte lyssnar.

Vad gjorde du igårkväll?
Tränade box med Marie =)

Vad ska du göra ikväll?
Ska dansa :)

Vill du ha barn?
Flera! Älskar barn :)

har du sett din bästa vän gråta?
yesbox.

när var du riktigt sjuk senast?
riktigt riktigt sjuk var jag i 9:an, ca 40graders feber och lunginflamtion.

vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då sov jag :)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med: 
Vänner, mat och en yxa.

Vem kramade du senast:
Elina.j imorse :)

Kan man vara vän med sitt ex?:
Det kan man!

Vem fick du sms ifrån senast och vad stog det
?
robin - nu är det ett år till innan man får träffa henne :(

Har du gjort nåt du verkligen ångrar:
Det har jag.

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
Marie, ante, elina :)

Vilket ämne är roligast i skolan:
Går inte skola, men när jag gick så var BF klart det roligaste.

Detta äter jag gärna:
tacos, raklettgrill, osv

Vem är snyggast av dina vänner?
Alla är snygga =D

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
Ja, jag vet att dom alltid finns dom och jag älskar dom ♥

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
såklart :) Ante ♥

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Det har jag!

Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
Långa!

Vem vet mest om dig?
Malin, Frida, ElinaW, Julia, Amanda, Robin, Ante, Tina.

Vem bråkade du senast med?
bårka oc bråka.. hade en diskution med ante.

Vem vill du bli full med?
Vill inte bli full med någon.

Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
Morfor. Vila i frid!

Pratar du med på msn just nu?:
Är inte inne på msn, men senast var ElinaJ.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Marie :)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ekonomisk redovisning.

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
ante, robin, elinaJ, ElinaW, Patrik, Malin.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Det är klart!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
"Ska hoppa på pendeln nu, men vi får höra senast"

har du skrattat idag:
De ha jag :)

Smugit ut utan lov
HHahaa, alla har vi varit ung och dum. Förlåt mamma & pappa ;)

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nix:)

Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?
Jajamen, både glädje&ledsna tårar.

Har du många kompisar i din klass?
Går inte i skola;)

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig
Om denna fråga syftar på att jag skulle ta med mig en kompis förutom mig själv så blir det Malin :)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Ante :)

Har du duschat det senaste dygnet?
Det harjag!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
Både och:)

Ringde dig senast?
Patrik:)

vem i din skola går dig mest på nerverna?
som sagt.. går inte skola;)


Idag, imorgon och föralltid.
Jag älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0