TODAY

Dagens datum: 4november2010
Dagens klädsel: dansbyxer, linne, randig tröja
Dagens låt: radio
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: nada!
Dagens händelse: fick veta att vi är lediga imorn!!
Dagens planer: Efter jobbet ska jag vara med Malin och sedan träning ikväll :D
Dagens vill ha: renoverat hus
Dagens saknad: fridelidi
Dagens tråkigaste: -
Dagens roligaste: dagen har inte varit så länge.. så inget hittils
Dagens beroende: tuggumi och lypsyl!
Dagens finaste: mig själv! haha
Dagens borde: boka klipptid
Dagens köp: -
Dagens onyttiga: -
Dagens sjuka: -
Dagens kärlek: antefjante
Dagens mående: kanon =)
Dagens personer: -
Dagens puss: ante
Dagens citat: "ta hand om dina nära och kära, du vet aldrig när det är försent"
Dagens ont: hälen
Nyss: svarade jag på "dagens ont"
Nu: ska jag fortsätta jobba
Senare: ska jag äta mandarin
Bild:


för dit ska jag nå:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så duktiig, du kommer klara deet! :)

2010-11-04 @ 23:51:36
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0