LÅNGA NÄTTER

Vilken helg! Fredagen bestod av spinning, josse, thea, esa & marie, senare på kvällen for jag till byske för att vara med Elina & Robin på stengården. Det var trevligt. Igår var jag med Malin, vi såg harrypotter & eva & adam. Åt glass och hade supermysigt.


Jag avslutade natten genom att åka lite bil i stan med Elina, Jonas, Joppin. Idag sovde jag lite längre än vad jag hade tänkt.. Men jag har hunnit gå en promenad med myran och pratat med Malin i tel. Ska och dansa klockan 14 :) När jag kommer hem blir det att tvätta, städa,(varför är det typiska söndagssysslor? Hur tråkigt som helst!!) laga mat. Ikväll hade jag tänkt vara med min älskling.


 

 

 

 

Jag trodde att det var över,

men jag hade väldigt fel.

 


Kommentarer
Postat av: Julia

jo jag med, om jag hade haft pengarna..............

2010-11-22 @ 22:28:53
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0