JAG SER DET SNÖAR!

Vilket väder! Nu börjar vintern på riktigt. Fram med täckbyxerna och allt annat som hör till :) Blir snart att åka pulka! Var just ute och busade med myran i snön, hon tycker de är jättekul men fryser så fort eftersom hon inte har någon underhudsfett, dags att beställa en tröja till henne. Ska bege mig till kåge vid 16 tiden. Det står småstjärnorna på schemat, spännande! Sen ikväll ska jag få 1h massage av ante eftersom jag spöade han i buzz för någon vecka sedan ;) (är man bäst så är man;) ehehhe) Skulle igentligen ha tränat box ikväll men det blir så otroligt stressigt att köra från kåge till 360 skärskilt i det här vädret;/ Men imorn blir det dans, aeromis. Det är så himla roligt! Nu ska jag sluta småskriva här och fortsätta med mitt album! Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0