GODMORGON SOLSTRÅLAR

Godmorgon solstrålar! Jag kommer att göra dagens goda gärning om ett tag. Ska nämligen hämta upp Elina så hon slipper ta bussen till skolan :) Jobbar förmiddag idag, ska försöka ta tag i alla redovsningar som jag måste göra. Men det är så tråkigt.. men de måste göras! I eftermiddag ska jag och ante fara och kolla på lite saker till huset, blandannat en matta till vardagsrummet, sen behövs det lite mer korgar till hallen. Ikväll är det aeromix, sjukt kul! Ett pass där det blandas massa olika dansstilar :)

Jag måste berätta vad jag gjorde igår! Skulle ta ut pengar.. när jag står vid automaten så får jag totalt hjärnsläpp! Kommer inte ihåg min kod, slår fel 2 gånger. Så de var bara att traska in på banken. Kvinnan kollade lite skumt på mig när jag berättade att jag hade fått totalt hjärnsläpp, haaaha. Men nu är det beställt ett nytt.

Måste dock in på banken idag och ta ut pengar. Ska till övik imorgon med Ante, Marielle och Adam, Vi ska bo på hotell, bada, äta gott och schoppa. Vi kommer hem på lördagen någon gång :) På lördagkväll ska jag till byske och vara med Elina och lite annat folk. Det blir bilkurragömma och spökhus som står på schemat. Jag ska försöka att inte börja gråta nu när vi ska leta efter spökhus och inte vara så rädd.... jag sa försöka!


Näää. Nu är det dags att borsta tänderna och sånt sen bege mig! Vi ses och höres! Ching!








My star,
miss you.

Kommentarer
Postat av: tina

och jag saknar dig!!!! min fina underbara himmel =D

2010-11-25 @ 15:14:49
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0